Recenze na logickou adventuru Human: Fall Flat

Human: Fall Flat je velmi zajímavá a klidná hra zaměřená na prozkoumávání a řešení různých hádanek. Budete hrát za postavu Boba, který se sotva umí postavit na nohy a jeho motorika je velmi pochybná. S Bobem budete muset řešit různé úkoly, jejichž obtížnost se postupem času zvyšuje.

Herní mechanismus

Hrou vás ze začátku bude provázet mluvené slovo, abyste věděli, co máte dělat. Hra má kromě angličtiny na výběr také z dalších pár jazyků,nicméně v češtině ještě není. Ke hraní budete využívat klávesy WSAD k chůzi a myš na uchopování předmětu, případně na zmáčknutí tlačítek. Protože je hra postavena pouze na principu chození a uchopování, žádné další ovládání nebudete potřebovat. Pokud byste si náhodou někdy nevěděli rady, můžete zkusit v místnosti najít video kazetu, která vám poradí, jak by se daný level dal projet. Hru můžete hrát také v módu kooperativního splitscreenu, tedy v módu, kde na jednom počítači hrajete dva nebo můžete hrát v online módu a to buď se svými přáteli nebo na cizích serverech.

Princip ovládání ve hře

Grafické zpracování

Grafika je v této hře postavena na enginu Unity a je velmi příjemná. Celková klidnost hry se odráží i ve zvolených barvách, které jsou převážně teplého spektra. U objektů se klade důraz spíše na jednoduchost, což do této hry velmi dobře sedí. Bugy jsem v grafice neobjevil žádné a hra nemá moc vysoké požadavky na výkon, takže se dá hrát i na noteboocích, případně starších počítačích ze zachováním vysokých detailů.

Důraz na jednoduchost

Hodnocení hry Human: Fall Flat

Tuto hru hodnotím celkově velmi kladně a souhlasí se mnou spousta spokojených vlastníků, kteří hru zakoupili na platformě Steam. Cena hry se pohybuje od 15 euro za jednu licenci po 25 euro za bundle pro 4 hráče. Pokud se tedy domluvíte s kamarády, vyjde vás hra na necelých 160 Kč, za které ale dostanete hodnotu hodně převyšující tuto cenu.

zpět na seznam článků

Autor: Redakce   |   Publikováno: 23. 03. 2018   |   Zobrazeno: 4318x

Témata článku:Hry