Recenze na hru Frostpunk

Frostpunk je post-apokalyptická strategická hra, kde máte v roli starosty za úkol zachránit civilizaci. Píše se 19. století a na zemi proběhla živelná katastrofa a celá země je v obrovských mrazech zahalena pod přikrývkou sněhu. Vy máte skupinu lidí a parní generátor, pomocí kterého vytváříte aspoň trochu tepla. Budete muset stavět obydlí, posílat skupiny na výpravy za jídlem a zachraňovat lidi, které po cestě najdete.

Mechanismus hry

Jedná se o hru na přežití a proto je kladen velký důraz na neustálé rozhodování mezi hroznou a ještě horší variantou. Vývojáři vsadili na princip obecného blaha a proto život jedince v této hře nemá velkou váhu. Obětuje několik lidí pro záchranu zbytku? Nebo se pokusíte zachránit všechny, ale s rizikem vyhubení celé populace? Herní doba je cca 10 hodin, každopádně díky tolika možnostem, jež hra nabízí, je velmi lákavá pro opětovné hraní.

Frostpunk

Grafické zpracování

Grafika je zpracována skvěle. Celá hra je nalazena do steampunku, tedy ocelového námětu a v kombinaci se sněhem vytváří velmi přitažlivou atmosféru. Jelikož se jedná o strategii s pohledem seshora, neměli grafici až tolik práce s detaily, nicméně hru neodbyli a celkový dojem je velmi pozitivní.

Grafické zpracování hry Frostpunk

Hodnocení hry Frostpunk

Frostpunk má velmi originální a neotřelé téma, je výborně graficky zpracovaná a i když má relativně kratší herní dobu je hra velmi zábavná a lákavá. Autoři hru nacenili na 30 euro (tedy asi 765 Kč) a můžete ji sehnat na Steamu. 30 euro se může jevit jako velká částka, nicméně pokud hru nepotřebujete nutně hrát hned a počkáte si pár měsíců, narazíte jistě na slevu, kdy budete moct sehnat hru třeba za polovinu. Celkově hru hodnotím velmi kladně a dostává ode mě 92%.

zpět na seznam článků

Autor: Redakce   |   Publikováno: 27. 04. 2018   |   Zobrazeno: 3379x

Témata článku:Hry